2009/12/03

(google wave + sutotok) from suugar

sugar kuldott google wave meghivot
megneztem bezartam, mostanaban nem kommunikalok tul sokat
aztan most beszolt amikor cseteltunk h namivan, olvastam-e amit kuldott
megneztem mit kuldott

hat ez a sugar olyan kedves pasi h kuldott nekem egy kommentelt szoveget + egy remseges videot a sutotokrol
egeszen meghato h ez eletem elso google wave uzenete

eees ez is a besargulassal remisztget, OMG

Sütőtök:
forrás: http://www.meno.ro/egeszseg/hir=951

Mit tartalmaz?

A sütőtök húsa - mint azt sárga színe is mutatja - igen gazdag karotinoidokban, C- és B-vitaminokban, a tökmagban pedig E-vitaminvan. Mint antioxidánsok, védelmet nyújtanak a szervezetnek, mivel jelentős szerepet játszanak az ún. szabad gyökök hatástalanításában. Asszem itt a gyökér lepkékre gondolt. Csökkentik az érelmeszesedés (Hahaha) és a daganatos betegségek kialakulásának kockázatát. Vízhajtó [egyeseknek jó kiegészítés hobbijukhoz] és gyulladáscsökkentő hatása miatt kedvelt zöldségfajta, magas vitamin és tápanyagtartalma mellett telítetlen zsírsavakat tartalmaz, melyek a rákmegelőző táplálkozás és a reforméletmód alapjai. A tök sok cukrot [töksok cukrot!], vitaminokat, fehérjét és emészthető rostot tartalmaz, szénhidráttartalma annyi, mint a burgonyáé. Hatalmas mennyiségű A vitamint tartalmaz (minél mélyebb narancssárga, annál nagyobb az A vitamin tartalma).
A sütőtök igen sokhasznú növény. Amint a neve is mutatja, a leggyakoribb hasznosítása a sütés. És itt jön a lényeg::: Aki sokat eszik, népnyelv szerint a szeme fehérje is sárga lett a tökben levő sok karotintól...



No comments: