2007/06/03

anyukam csinalt vmi eszmeletlen jo kajat
sok sutit csinal most, mert jon ide sopronba 30 ember egy konferenciara, es nekik, oda

csinalt grillazst a leendo grillazsos ostyahoz [az nagyon nagyon finom], es a karamell maradvanayat nem akarta kionteni, ezert tett meg kis cukrot bele, meg kis tejszint, meg csokit, persze mindenbol csak valamennyit, nehogy fel lehessen irni es rekonstrualni lehessen kesobb..
lett belole egy szep suru csokis-karamellkrem, ami hihetetlen finom
most beletoltogettem linzerlapok koze
egyelore nagyon jo, es persze csak jobb lesz, mikor osszeerik, osszepuhul
kinlodtam vele rendesen, mert eleg suru lett, mire kihult, de asszem nagyon megerte, csodas

ezennel letesitettem egy uj cimket: mama
amikor anyukam csinal vmit, akkor odabiggyesztem majd a postok melle
[amugy meg ha vki nezte es gondolkozott rajta, h miert van itthon es otthon kulon - ketlem, h volt ilyen ember, de hatha -, azoknak elarulom: otthon=sopron, itthon=bp, es nem azert van igy, mert bp-n inkabb erzem magam otthon, mint sopronban, hanem azert, mert 10 bejegyzesbol legalabb 9et bp-n irok, ezert jobban a szamra all akkor az itthon]

3 comments:

Anonymous said...

ez nálam teljesen ugyanígy van, csak Sziget és Fertőszentmiklósokkal:)

anna said...

asszem, aki mashova kerul, mind igy van
bar blogon meg nem nagyon lattam ilyen idiota tag-eket, mint az enyemen, azert magyaraztam meg inkabb, nehogy vki skizonak veljen..

Anonymous said...

Semmi baj a skizofréniával, legalább sosem vagy egyedül;) De igaz, mindenki így van vele.