2007/06/03

cs reszt vett egy egyhetes tanfolyamon a munkahelyen
az utolso nap [=penteken] felhivott, h mikor erek be ebedelni
[ha meg nem irtam volna: menut rendel minden napra, es nagyon kedvesen mindig megfelezi velem, ha raerek atmenni, uis az egyetemtol 2 percre dolgozik]
szoval h mikor erek be, mert kihozza nekem a kajat, aztan rohan el, mert a tanfolyam zarasakent elmennek vmi etterembe ebedelni
rohantam, mint a bolond, mert tobbek kozott azert nem csutortokon jottem haza, mert feltetlenul meg akartam kostolni a penteki ebedet
rohantam, de elkestem, viszont szerencsere cs bement, es megbeszelte a konyhas sraccal, h adja majd nekem oda az ebedjet
huuuu, allati finom volt

a leves total felejtheto, tipikus menzas atveros leves, mint itt sokszor
jol hangzik, de a vilagon semmi kulonos
most eppen citromos pulykaraguleves
mondtam elore cs-nek, de vmiert nem akart hinni nekem
persze megint nekem lett igazam: a maglyarakast kellett volna valasztani, az tok finomnak nezett ki

a masodik viszont olyan jo volt, h csak lestem
tocsni tejfollel
huu, ezert megerte bp-n maradni egy nappal tovabb
retket es kukoricat szedtem melle satalatanak, nagyon illett melle
hat, regen kapott nalam azon a menzan barmi is 10bol 10 pontot, de a tocsni most megkapta

No comments: