2007/06/30

huu, a penteki szigorlatom is 5os lett, jo buszke vagyok magamra a 2 nap alatt 2 otos szigorlat miatt
tegnap delutan persze aludtam vagy 4 orat, utana felkeltem, aztan ejjel is aludtam - jo ideje eloszor
reggel felkeltem eleg hamar, 8kor, mert nagyon tud fajni a fejem, ha tul sokat alszok
ennek ellenere persze fajt, de egy kedves algopyrin elmulasztotta

mihelyt talpra alltam, el is mentem a lehelre, mar alig vartam
vettem sokmindent, bar egyedul leszek egesz hetvegen, cs lelepett legenybucsura
[elvileg mar tegnap elment volna ra, de megsajnaltattam magam, uh maradt nekem]

vettem par szem krumlit, az mindig, mindnre jo
egy kis kedves cukkinit, meg apro ujhagyma csomagocskat
vettem meg 40 dkg paradicsomot is, ez is alap, mar magaban egy vacsi, soval, kis hagymaval..
mar regebben is irtam, h a kenyerrel hadilabon allunk, legtobbszor megmarad a vege, es ki kell dobni; melyhuto sajnos meg mindig nem jatszik
ezert kenyeret nem mertem venni, hanem inkabb csak ici-pici rozsos zsomleket
gondoltam, ha kicsit veszek, akkor csak kicsit eszek, es talan csak kicsit no tole a fenekem
persze nem ilyen egyszeru: hazaertem es egybol benyomtam 2-t
kivancsi vagyok, ha rendes nagyokat vettem volna, akkor is kettot nyomok-e be, vagy csak egyet [meg arra is, h egy nagytol vagy ket kicsitol hizok tobbet..]

legnagyobb oromomre meglattam egy rakas menta csokrot, es csak 50 ft volt egy jo nagy, uh azonnal vettem is, csodas illata van
asszem, tutibb egyelore nekem ez a modszer, mint a cserepes, ha nem akarom cs-t naponta felhivni, amikor otthon vagyok, hogy locsolja meg..

vettem marcipant is a kinaiaknal, azok sajnos nagyon olcsok es nagyon finomak, szigorlat utan keptelenseg ilyet nem venni - sztem legalabbis
citromot is vettem 2-t, tea + nyar miatt mindig kell
neztem a lime-okat, 100-120 ft volt egy, most inkabb ejtettem
aztan nyilvan befordultam a keleti elelmiszerek boltjaba is: vettem bulgurt, amit meg sosem ettem, de allatira erdekel, meg jazmin rizst, amit meg szinten sosem ettem, es szinten nagyon erdekel, meg egy szep kis narancslekvart, torokot
nyilt vele szemben a heten egy teas bolt, ott is elnezelodtem
kerestem meg gombat, de csak nagyon dragan lattam, annyiert nem akartam venni

nagyon jo kis piacozas volt, mar nagy szuksegem volt ra

No comments: