2007/06/21

asszem, meg sosem ittam ennyi folyadekot egy nap, mint ma [es meg csak 13 oraja vagyok ebren!!]
talan tavaly erdelyben, a terepgyakorlaton, de sztem ennyit akkor sem
kb 3 l

4 bogre zoldtea = 1 liter
3 bogre ceyloni tea = 7,5 dl
2 pohar feketeribizliszorp = 7 dl
1 kave = 1 dl
2 pohar viz = 3 dl
csapbol viz [pohar nelkul] = kb 2 dl

ezeken kivul 2 kis dinnyeszelet, ami legalabb 2 dl folyadek, meg egy csesze leves, ami szinten 2 dl

huh, ez 3,05 + 0,4 liter

persze tea, kave vizhajto hatasu, uh biztos kevesebb a vegleges ertek
de azert ugyes vagyok, mert tok figyeltem ra egesz nap
persze ennek ellenere epp ugy faj a fejem, mint mar napok ota minden du-estefele
eleg gaz, mert igy nem tudok tanulni
ha nem lesz jobb, akkor nagy gaz lesz, max csak az egyik szigorlatra megyek el

2 comments:

Anonymous said...

ha ráérsz, kérdeztelek kördésileg:)
arról, hogy mit szól a családod, környezeted a blogodhoz, és hogy TE mennyiben változtattál főzési szokásaidon a blogolás és a többi blogger hatására.
Szép estét!

anna said...

kosz a kerdest, majd valaszolok ra nemsokara