2007/06/10

foztem ebedet
mivel eleg ritkan fozok, foleg ilyen melegben, ezert ez egy esemeny
nagyon ronda lett, de tok finom volt, meg nekem is izlett [cs-nek altalaban mindig szokott]

gnocchi zoldsegekkel

gnocchit a plus-ban vettunk, aztan megfoztuk
altalaban sutni szoktuk, mert az van rairva, meg szeretjuk, de nekem mindig gyanus volt

uh most foztuk
sztem az ize igy jobb, viszont az allaga rosszabb
mas, de nekem mindketto bejon
szoval megfoztuk a bolti gnocchit


aztan kis olajban megparoltam, utana megpiritottam 2 szal felkarikazott ujhagymat, 1/4 fej felcsikozott kelkaposztat, 1 feldarabolt kis cukkinit, 20-30 dkg felkarikazott gombat es par karika csipos
kolbaszt [eloszor kicsit perverznek ereztem bele, de aztan beletettem, es nagyon jo otlet volt, nagyon finomma tette]
ontottem ra kb 1 dl feherbort, meg megsoztam, megmajorannaztam

aztan amikor kesz lett, raontottem 1-1,5 dl tejszint, meg szortam bele parmezant [amit elore lereszelve lehet venni.., nem igazit]


hm, nagyon jo lett

No comments: