2008/06/24

b14 - meglepi vacsora esemenyei

kisocsem, b ma volt 14 eves
pont ma jott bp-re, biciklis taborba, szoval adodott h meglepetesbuli [hiszen a masik 2 tesonk is bp]

persze igy necces volt az egesz delutan: csupa olyan alapanyaggal dolgoztam, amiket b nem szeret [pl bebicekla levele, cukkini, sok zoldseg, levendula], kozben magyaraztam neki, h van egy mirelit pizza amit majd megsutunk, csak az ugyse lesz eleg harmunknak, ezert inkabb megcsinalom meg ezeket is..
hala egnek tul faradt volt ahhoz h gyanus legyen neki vmi

mindig minden tul keson lesz kesz, amikor vendegek vannak, ezert altalaban csinalok vmi salatat ami pont jo addig, amig csak elkeszul nagy nehezen amit kitalaltam, ez most is megvolt, remekul mukodott egy darabig..

ugy terveztem, h
- eloszor kistanyeron salata
- utana nagytanyeron cukkini + joghurt es krumpli + tejfol es vmelyik melle bebiceklalevel, b-nek a krumplihoz sajt is meg sult renszarvaskolbi karikak
[ezek mind fel-ala maszkalgatas kozben, kezben tartott tanyerrol mikozben mindenki csodalatosan erzi magat]
- vegul erkelyre kitett paplanon a vadiuj lampam fenyeben erklelypiknik kereteben fagyi + a torta amit batyamek csinaltak
- inni meg sok tea amit mostanaban annyit csinalok, meg kis rose bor/froccs

haha, ehhez kepest:
- eloetel-salata melle mindenki cukkinit evett [amit csak azert vittem be mert nem fert el a szerencsetlen kis konyhaban es mar megsult], vegenel mar joghurtot meg tejfolt is, aztan a kis bebiceklaleveleket is
- b ajandekba kapott japan instant kiralysagot evett, legalabb a kolbikkal nem kellett bajlodni, ennek oszinten orultem
- vegul jo sokara krumpli [cs tul halkan kozolte h kesz, ezert senki nem hallotta meg, utana meg legalabb negyed oraig azt vartuk h szoljon..] a maradek joghurttal meg tejfollel
- minden kistanyerrol
- asztal korul ules volt, pedig igazabol nincs ennyi szekunk, csak a dolgozos forgoszekkel meg a nemletezo muanyag szekkel meg hasonlokkal
- cs-nek fontos szamitogepeznivaloja akadt, uh minden erommel fel-ala rohangasztam a konyha es a batyam + baratnoje + 2 ocsem kozott [az a fixa ideam, h ha vendeg van, barki is az, nekem dolgom h dumaljak vele, nehogy unatkozzon.. - cs szt ez komplett hulyeseg, sztem meg megkerdojelezhetetlen axioma -- sztetek??], mikozben probaltam en megcsinalni, amiket o vallalt be eredetileg
- teat elfelejtettem hutobe tenni de vegul nem volt baj belole
- a bodzaszorpot viszont, amit b hozott sopronbol, melyhutobe tettem, igy egy ivasra alkalmatlan jegtomb volt [megoldottuk]
- erkelyre meg a paplan se lett meg, de legalabb takaro volt

viszooont minden elfogyott
persze nyilvan nem csinaltam rengeteg kajat, csak kis vacsora volt, de akkor is, ez tokjoo sztem


asszem latvanyosan szetestem, vagy legalabbis r [s bnoje] parpercenkent aggodo arccal kerdezte, h segithet-e vmit
asszem latszott rajtam h szet kene szakadnom 50 fele es akkor talan..

kozben amugy s+r osszeraktak a meglepi tortat, ami uu csodas lett
[es nem sikerult felugyelnem b-t, h ne maszkaljon a konyha fele, igy megsejtett vmit, amikor latta h ott bujkalnak es ragados barna cuccal kennek vmi masik barna lapos dolgot..]


jaj es ma mosogattam legalabb 3 orat kul reszletekben
najo talan annyit nem de szeditoen sokat
tobbet mint amennyit bevallalhatonak erzek, foleg ilyen melegben [de amugy is]

szoval megvolt minden csak semmi nem ugy ahogy terveztem
[pont ahogy nalam mindig minden mas is..]

megegyszer boldog szulinapot, kiskecske [nagykecske] !

No comments: