2008/06/01

itt volt m+a

marmint ocsem+baratnoje
most mentek el
gaz volt h mar vagy masfel oraja ittvoltak, mire elkeszult, de legalabb finom lett, nagyon
cs hivta volna s+r-t [batyamekat] is, de vki naluk vacsorazott, meg tegnap mondta, csak ezert csusztak le az anna foztjerol..



husos cukkini
2 kozepes cukkinit felkarikaztam, megsoztam, es kis olivaolajon atpiritottam
egy nagy fej voroshagymat felkockaztattam cs-vel, aztan ki olajon megpirotottam
hozzatettem a 20 dkg daralt pulykat, megsoztam, tettem ra provance-i fuszerkevereket, meg 3-4 gerezd fokhagymat
a cukkinik 2/3-at beraktam egy tuzallo tal aljara, aztan ratettem a hust, aztan a maradek cukkinit
1 dl tejszin es 2 tojas keverekevel leontottem, aztan sajtot reszeltem ra
aaaztan megsutottuk finomra

ujkrumpli
1 kg parazskrumplit cs megmosott, beleontotte oket egy sutopapiros tepsibe
szort rajuk sot, kicsi olajat, aztan sutotte oket joooo sokaig
amikor gyonyoru puhak lettek, petrezselyembe forgattam az egeszet

egyebek
ettunk melle meg szarajevobol hozott remek kecskesajtot, aprora vagott piritott diot, es par karika zsenge kis ujhagymat

inni meg mentas gunpowder teat ittunk
jaa, elotte egres-lime jegkremet ettunk tejszinhabbal, ami remek volt, a+m hoztak
[csak azert elotte, mert melyhuto befagyva, kinyithatatlan, huto meg pirosban, szoval vagy akkor vagy soha..]
utana meg cseresznyet ettunk, meg karpataljarol hozott csokikat [cs anyukaja hozta nekunk 2 hete]

No comments: