2008/06/18

eltunt egy fel camambert

kerdeztem cs-t, nem latta-e, netan nem ette-e meg
allitja h nem
en is tudom magamrol h nem

meg vasarnap hajnalban vagdostam fel, mert azt is bele akartam tenni a kuszkuszba, de aztan annyira kedvesen erett volt, h nem birtam szetszedni kockakra, vegul kihagytam h majd megesszuk kesobb mashoz

na most nyilvan nem a sajt eltunese a problema, mert siman lehet h vmelyikunk megette es elfelejtettuk
a gond az, h a tanyer sincs meg, amiben volt

cs konyhaja ugye hirhedten kicsi [kamrabol alakitottak at meg reges-regen a nagyszulei], ezert amikor barmit csinalunk, annyira kicsi a hely, h nem lehet elferni, es akkor mindenfele hulye helyekre ideiglenesen berakjuk azt ami eppen nem fer el
es egyre jobban agodok, h a sajtocskaval is ez tortent, kulonben meglenne a tanyerja

de nincs budos, marmint erett camambert szag sehol, meg nincs 1000 muslica egy reszen se a lakasnak

vaaaaaaa sajtocska gyere elo legyszives

2 comments:

Cukroskata said...

Pontosan tudom, hogy miről van szó. Tapasztalatom szerint kis helyen tudnak legjobban eltünni a dolgok :-)

anna said...

igen, kis helyeken a legjobban
azota sincs meg, se tanyer, se sajt
viszont rovartenger sincs
nincs mar semmi uj otletem