2008/06/05

tegnap finom vacsorat csinaltam

csak par dolog volt itthon, azokbol raktam ossze
megerte, ismet megnyugodtam nagyon, h huh milyen finomat is tudok csinalni..

gnocchi par zolddel

vajon megparoltam 10-15 dkg zoldborsot [hejaval egyutt volt annyi]
amikor felig kesz volt, felvagtam melle 1 csokor ujhagymat [a kedvenc arusomtol vettem kedden a lehelen, szombaton kene meg 5 csokorral, annyira jo] es egy fel fokhagymaszarat
persze meg is soztam az egeszet, a borsot meg elfelejtettem, de vegul nekem nem is hianyzott
kozben megfoztem egy csomag gnocchit es osszeforgattam a vajas zoldekkel
szortam ra nagyon keves parmezant, meg csavartam ra egy pici lime-levet
nagyon egyszeru es nagyon finom lett



kozben foztem egy allando-kedvenc voroslencselevest is, h cs-nek legyen mit elvinnie magaval ebedre
uj helyen dolgozik es ott csak egy nagyon draga menza van, inkabb hozatjak az ebedet a munkatarsai is, vagy otthonrol hoznak vmit
cs jol jart a levessel, itt ugrabugralt egesz este oromeben, h azt fog ebedelni

No comments: