2008/06/02

egy csirkemell

total para, h szom reggel a piacon rengetegminden mas [eper meggy cseresznye karalabe ujhagyma voroshagyma petrezselyem ujkrumpli csicseriborso kis suti cukkini kenyer daralt pulyka] mellett vettunk egy szep kis csirkemellet is
aztan utana jottunk ra, h a huto leolvasztasriados, uh csirket azonnal meg kell enni vagy kul jaj jaj
megettuk 2 adagban

csirkes szendvics

anyukam hozott nekem nemreg selmecbanyarol csodas szlovak mustart: csip, edeskes, kicsit darabos
a felcsikozott fel csirkemellre, mikor az mar nagyjabol atsult, ebbol a mustarbol tettem egy jo nagy teaskanalnyit, meg hasonlo mennyisegu mezet
a szinten piacon vett rozsos kenyerszeletekre elosztottam szepen a csirket
szelveszgyorsan szortam ra reszelt sajtot, ra is olvadt ahogy terveztuk
es paradicsomot ettunk hozza
hm nagyon nagyon jo otlet volt, ilyet rendszeresen csinalok majd, tenyleg nagyon jooo



csirkes rizspapir
a felcsikozott fel csirkemellet osszekeverten pici olivaolajjal, eleg sok szojaszosszal, pici mezzel, egesz pici vorosborecettel, aztan felretettem allni
kozben cs lereszelt egy fej oriasi szputnyikot [igen, a karalebet hivja igy, es nezi mindig gyermeki csodalattal, h mennyire izgalmas zoldseg]
aztan felvagtam 3 paradicsomot, meg 4-5 szal ujhagymat
utana megsutottem a csirket
sutes kozben hozzaadtam meg a maradek szezammagomat, meg par gerezd fokhagymat
aztan mindent bevittem kis tanyerkakban, meg egy nagy talban forro vizet, meg egy csomag addig erintetlen rizspapirt
beaztattuk, kiszedtuk, rapakoltuk, feltekertuk, benyomtuk
mokas volt
[sajnos feltekertrol nincs kep, akkor pont ettem amikor csinalhattam volna]

No comments: