2008/11/28

brunchot szervezek vasarnapra

de nincs vmi konnyu dolgom
mondhatnam nehez "_"
gondoltam, ha most ugyse birok enni, csak tarsasagban, akkor legyunk sokan, legyen vegre nagy brunch, ezt tervezem szeptember ota, jokedv, orakon at, moka es kacagas a lagytojasok mellett

kedd ejjel irtam meg az e-mailt, elkuldtem 14 embernek, meg 2-nek most fogom, meg 1-nek csak uzentem

eddigi reakciok:

-- sanyi
ok, bar elmondta kesobb, nem erti miert kell orakon at enni, mikor 1 ora alatt is le lehetne zavarni
azert a leveleben felvetett egy otletet:

Anna a reggeli a kastélyparkban lesz?
üdv
Sanyika

-- bimal egyreszt kozolte velem, h a reggel 9 hulyeseg, koran van, 11 elott nem kezdjuk
utana, mikor megemlitettem, h en meg reggel akarom majd megsutni a kenyereket / zsomleket, szoval en jelentosebben koran kelek, mint pl o fog, akkor ertetlenkedett, h mi a fenenek akarok kenyeret sutni, amikor a boltban is lehet venni

-- zsolt
profi volt, csak egy egyszavas e-mail: ok, es semmi akadekoskodas

-- florian
, egy terkepesz baratnom nemet pasija aki magyarul tanul, profi e-mailt irt magyarul, h jonne de nem lesz itt sajnos, es amugy majd maskor egyunk egyutt
kepes volt nemetul is leirni, irtam is neki, h tok folosleges volt, ugyes nagyon, lentre be is rakom a levelet, hadd dagadjon a melle a buszkesegtol

-- mary
a konyhaban mosolygott, h igen, tok jo lesz

-- most felvetettem este borozas / sorozes kozben a szinten lako jofej haver nemetnek, h ez lesz, de sajnos mind hazamennek
markus mondta is, h ha tudta volna korabban, tuti nem megy most haza, ez jolesett
de mondtak, h simone itt lesz, szoval majd holnap mondom neki is
legkozelebb meg majd elore egyeztetek veluk is

-- cem epp a lepcson szaguldott le valami rikito zold jegkasa szeru cuccal a kezeben, gondolom sietett az utolso villamosai egyikehez, amikor beintegetett nekem a tv-szobaba, kimentem, kerdeztem jon-e, de mondta h meg nem olvasta, nincs netje az alberletben, de majd megnezi vhol ha tudja

jaj jaj, mi lesz ebbol, mar latom
bekocognak, benyomjuk a langyos kenyeret kemenytojassal meg kavet iszunk
hazamennek tovabbaludni
es kozben nem ertik, mi volt ezen a nagy szam
/o\

na legalabb akkor ideteszem florian levelet, legyen vmi jo is, hehe:

szia anna,

hogy vagy?

Kar! Vasárnap sajnos nem tudok reggelizni. Mert nem vagyok Karlsruheban. szeretek jönni. kar !!!
kivánok jó hétvégen.
ha szeretnél, tudunk enni.

[itt uez nemetul]

üdv,
flo

2 comments:

Anonymous said...

aranyos ez a levél, eszembe jutott róla egy orosz ismerősünk, aki szintén magyarul tanul, ő szokta az összeházasodni kifejezésre azt mondani,h összeházaspárodni : )

anna said...

ja, sztem is aranyos
hehe, ez a szo nagyon kiraly
kemeny projekt lehet nekiallni magyarul tanulni, miota finnul tanultam, latom milyen dog nehez lehet ez is..