2008/11/02

vkf 20 - anna miert nem?

amikor meglattam reges regen a vkf jatekot chilli es vanilianal, az elsot, hm hm, total lazba jottem [annak ellenere h pontosan tudom, en leginkabb csak mokazok a konyhaban]
szoval meglattam, es a legelso gondolatom az volt, h a legeslegeslegalapabb tema az h leves
[utana megegy eszembe jutott, ami meg egy alapanyag, majd jelzem, ha az is meg van mar hirdetve]
azota minden fordulonal azt hittem, h navegre, most mar csak a leves johet, de ujra es ujra nem, nekem meg csak kerekedett a szemem, h mi van itt, hogy lehet a legtrivialisabb temat kihagyni
annak orulok, h egy kerek fordulot kapott, messze ez a legfontosabb kor sztem "_"

viszont en most nem foztem semmit
nekem mindenek alapja a leves, maximalisan levesrajongo vagyok
anyukammal evek ota beszeljuk, h muszaj lenne egy leveses helyet nyitni
[ha nem leveseset, akkor meg egy jo reggelizoset]
sztem anyukam leveseinel nincs jobb, sehol es semerre a vilagon, ezt halal komolyan mondom
[emiatt pl ha cs-vel vagy az apukajaekkal mentunk etterembe, legtobbszor vagy nem kertem levest, vagy csak morzsanyi bizakodassal, annak ellenere h messze a kedvenc etelem ugy altalaban]
szoval ugy voltam vele, h ha lesz vegre leveses fordulo, akkor azon kizarolag vmi csodalatos levessel van ertelme indulni

na es sajnos en most nem vagyok ugy se alapanyagilag, se konyhailag, meg mindenek elott se kedvileg, szoval nem vallaltam be, nincs eselyem se
sajnalom, mert ha otthon lennek [foleg ha cs-vel], akkor kinezem magambol, h heti 4-5 levest lenyomtam volna, es kozuluk a legjobb menne ide a jatekba
de itt es most nem, nem megy

azert annyit megteszek, h legalabb leirom a legfontosabb kedvenc leveseimet, h vmit megis tegyek
aztan lehet h egyszer ha ugy leszek, csinalok egy csodalatos levest, es akkor azt belinkelem ide
- M-fele kaporleves, lehetoleg krumplilebol, egyszeruen mindennel jobb, mindennel jobb
- M-fele tojasleves krumplilebol, ezt rendszeresen csak azert fozi M, mert maradt egy kis krumplile, van meg mellette vagy 5 masik leves is, de mindeki ezt ker "_"
- titi-fele tarhonyaleves
- mami-fele krumpligombocleves
- M-fele zoldborsoleves
- miso-leves
- kolbaszos savanyukaposztas leves
- medvehagymas cukkinis leves
- paradicsomleves ==> ezt en is meg tudom csinalni, sot en talaltam a receptet
- meggyleves
- sargaborsoleves ==> ezt is megcsinalom remekul

tudom, ezek rem egyszeru semmiknek tunnek, de eeeh, ha meg tudnam en is csinalni oket ugy mint M, csak levest ennek, eletem vegeig
[amugy meg nem irtam vegul le, de a fiuknak meg regebben, a GE elott megcsinaltam a paradicsomlevesemet, es nagyon bejott nekik is, elfogyott az egesz nagy nagy fazek]

sztem ha vki levesszereto + kivancsi olvasom sopronban jar, akkor szoljon nekem mindenkepp, mert ha otthon vagyok es M is es kedve is van, akkor kap nalunk egy vilaghiru levest

9 comments:

smrsm said...

részemről a spárgaleves - az általános lelkesedést pedig teljes mértékben osztom.
egyébként ettem egy zseniális paradicsomlevest a minap egy indokínai étteremben. nem akartam, hogy vége legyen, pedig ami utána jött, az sem volt akármi

Excuseme! said...

Most szolok, hogy kivancsi vagyok, olvasod vagyok, es hazamegyek nov 19-tol 26ig.
Hol lesz a levesem?

anna said...

azt hittem csak en nem alszok ejjel, hm

samu, jaja, sparga is jo
oo, en mar egy ideje nem ettem jo levest, de majd majd majd..

zsuzska, oo oo, de en nem leszek ott
ha anyukam igy is leokezza, akkor irom a cimet
de karacsonykor nem jossz haza?? en uis dec 24 hajnalban erek becsbe, aztan utana sok napot leszek otthon, meg nemtom pontosan mennyit

Excuseme! said...

Anna:) csak vicceltem. Az EN anyukam meg is olne, ha mashova mennek levest enni... DE nagyon, nagyon koszonom!

anna said...

zsuzska, hehe, en siman elhittem
amugy meg a sajat anyukak elott ezt titkolni kell, nem is kerdes, az a trukk

Anonymous said...

nálunk apuka a leveses, ő is főzi őket és ő kért meg,h érdeklődjek,milyen az a bizonyos kaporleves, tojásleves, tarhonyaleves, krumpligombócleves - recepteket szeretnénk!

anna said...

kedves a, ez tokjo
mindig fozos pasirol almodtam, remelem egyszer majd osszefutok egy megfelelovel, aki levesfozo fajta lesz '_'

anyukammal kell konzultalnom, sot neki meg a nagymamaimmal is, de mihelyt megvannak, irom a recepteket
[egyszeruek es alom jok, elozetesen csak ennyit]

Anonymous said...

apuka 'mérnökember', aki hobbiból főz és pontos mértékegységeket vár - egyébként meg anyuka hónapok óta ilyen egyszerű, tradícionális levesekre éhezik (engem már többször elküldött a halál mindenfélenemiszervére már a csilis répakrémlevesemmel)- úh kérlek, gyorsan, gyorsan, minél hamarabb! : )

anna said...

huh akkor latom letfontossagu
irtam M-nak, sztem holnap meglesz
remelem meg idoben *_*