2008/11/26

nem gondolkozok tovabb

nem lesz szunet

nagyon egyedul vagyok, a kedvem sincs meg sehol
kicsit ugy ereztem, cs-vel eluszott az egesz blog ertelme is lokalisan, se etvagy, se eletkedv, se fozes, se semmi, raadasul kicsit neki irtam vegig [a masik blogomat meg meginkabb]
persze voltak szuper visszajelzesek vegig, de mostanaban azok se annyira, vagy csak en nem voltam eleg lelkes, nemtom
es ami total uj: miota kijottem, igazabol egyaltalan nem kovettem a blogokat, teljesen kiestem az egeszbol
leginkabb ezek miatt vetodott fel bennem h szunet

de most ezek a kommentek atalakitottak az agyamban a blogomat
egesz mas szemmel nezem, es igy mar van ertelme irni, kedvem is van hozza

koszonom a megjegyzeseket, igazan jol estek, mindegyik

8 comments:

starfi said...

anna, örülök, hogy mégis így döntöttél:)

Anonymous said...

En is orulok. Habar szemelyesen nem ismerjuk egymast, igyekeztem kovetni mi tortenik veled. Es tovabbra is fogom kovetni...
E. Kolozsvarrol

Zsófi said...

Hajrá Anna! :)

Kata said...

Jól döntöttél, ne add fel semmiképpen:)

Marcsi said...

Hajráááááááááááá, hajráááááááááá!!!

Mónika said...

naaaaaaaaaa!!!!!
:))))))

írok ám majd mailt is, csak el vagyok vesz

:D

Anonymous said...

Ez jóóóóóóóó!
Csilla

anna said...

de jo h ennyien orultok, kosz ^_^