2008/11/05

GE 3 - sanyi hagymai es halai

parameterek

okt 26 vasarnap, d1 konyha
resztvevok: sanyi [fozott] + bimal, zsolt, anna
menu: halrudacskak, csodas hagymak, rizs



fozes
nyilvan sanyi jofiu, mar ott sorakoztak a halrudak, mire odaertem
a sutoben lattam vmit, de mondta h nem tudja mi az, a francia srac csinalt vmit
en meg nyiiiilvan elhittem mert en a vilagon mindent elhiszek



kozben
oooo tokjo volt, nagyon finom volt a hal is meg a rizs is, a hagyma meg nagyon nagyon jo lett
merthogy a sanyi altal sutott hagymak melegedtek a sutoben, semmi koze nem volt hozza a francianak
ha jol emlekszem, bimal meg gyorsan csinalt hozza hagymas chilis joghurot, sok chilivel, ahogy szokta


eredmeny



tehat (9+7+8,8)/3=8,26666 pont

na persze lohetem, itt vegre osszeszedtem a batorsagomat es nem adtam sok pontot, csak 7et, mivelhogy se a rizs se a halrudacska nem vmi extra nagy melot igenylo dolog, meg ha tenyleg profin meg is csinalta sanyi
erre azota is ezt emlegeti, h jaja, emlekszik am nagyon jol, milyen keves pontot adtam en neki
szep szep, pedig buszke voltam magamra
csoda h legkozelebb egyaltalan adott nekem egy pontot is..

No comments: