2008/11/05

GE 3 - zsolt csirkei

parameterek
okt 29 szerda, f2 konyha
resztvevok: zsolt [vacsora] + anna [turorudik], lucy [meglepetes suti] + bimal, pipi, roy, sanyi



fozes
na, zsoltban lehet bizni, itt volt jo kis egyuttfozes
a csirkecombokat mar elozo nap bepacolta, nagyon jo illatuk volt
szepen telerakott veluk egy tepsit, aztan gyonyoruen befedte sonkaval, aztan elkezdtuk sutni, aztan eszembe jutott h jon roy, es indiai, es nem ehet disznohust, a sonka meg diszno, akkor gyorsan kirangattuk a sutobol es a negyederol leszedtuk es mashova attettuk a sonkakat, huuuh



kozben krumplit fozott melle zsolt, foszereplo lett aztan a krumplinyomom
meg csinaltunk nekem teat is, majd megfagytam, orarol jottem, orakon at ultem mozdulatlanul egy szamitogep elott a jeges teremben



aztan ugy volt h csinal turorudit de ugy alakult h en csinaltam
ugyesen megvett mindent hozza, ami dr pepper szt kell bele, csak mar masodszor sikerult tejszin helyett saure sahnet vennie, de nem gond, megcsinaltuk azzal, tok jo lett
a kekszet nyilvan foliaba csomagoltam es a labammal tortem porra, ez nagyon bejott a fiuknak, le is fenykepeztek, ott ropom a kep szelen



csokit csinaltam



aztan kipottyogettem es leontottem, aztan megfagyasztottuk oket
[igen, a laptop csak a recept miatt volt ott, nem masert, hehe, nemtom milyen agyuk van a ferfiaknak, de elegge mas, az biztos]
ja, bimal meg szetesett a rohogestol, h a citromnak csak a hejat hasznaljuk, meg nem latott ilyet



kozben
nagyon nagyon finom lett, tenyleg, hu de szerettem azt a vacsorat
ja, es vett hozza savanyu uborkat is, eeeh, vegre vegre, dejo volt
sajnos csak vmi sokkoloan rossz kepet sikerult csinalnom rola, bocsanat



aztan megfagytak a turorudi-pottyok is, az is remek volt



aztan lucy sutijet is megettuk



utana
roy akart egy borivasnak tuno kepet magarol, ime



aztan szepen elmosogatott, mondtam neki, h nagyon birom az indiai pasik maniakus mosogatasait "_"



a szemet ismet komoly tema volt, nyiilvan, a müll mindnek felett



ja meg persze gruppfoto, gruppfoto



meg sanyi annanak szamarfulet csinalt



eredmeny



tehat (9+7,5+9,5+8+9,1+9,9)/6=8,8333 pont
sztunk ismet a holland srac adott keveset, ejnye, o mindig nagyon keveset szokott adni, nemjovendeg
en 9,5-ot adtam, ezt mar jo hamar meg is mondtam, mert minden nagyon jo volt, csak annyi zavart, h nem ropogott a csirke bore
najooo, tudom, ez mar lassan szorszalhasogatas, de ha sultcsirke, akkor huh ropogjon a bore, nincs mese, az muszaj hozza, sajnalom
viszont teny, h az egyik legjobb vacsora volt az egesz GE alatt, nagyon elveztem, meg sztem a tobbiek is

meg utana



megneztem zsolttal a volvert
bimal is elkezdte, de jo hamar lelepett, nem jott be neki
aaa dejo volt
akkor futottam ossze az elso megfelelo spanyollal, hehe, itt le is irtam utana egybol, annyira meglepett h ilyen is van

2 comments:

viri said...

naaaaaaaaaaaaa? miújs?

anna said...

majd irok
de amugy semmi kulonos