2008/11/04

GE 2 - bimal lencseje + hussalataja

parameterek
okt 24, pentek, d1 konyha
resztvevok: bimal [fozott] + sanyi, zsolt, anna
menu: lencse, hussalata, rizs



fozes
ismet lemaradtam, a fiuk gyorsak, mar kesz van minden, mire ott vagyunk
eloszor csak a lencse volt a terv, de aztan rajott bomal, h zsolt extranagy husevo, szoval csinalt meg egy halas salatat is vmi elore felvagottcsikokbol



kozben
finom volt, ahogy mindig, es csipett is, mint mindig
ettunk hozza meg csipos mangot is, hehe
a salata sztem csodas lett, engem a szlovak salatakra emlekeztetett teljesen, amiket nagyon szeretek



eredmeny



tehat (9+8,5+10)/3=9,1666 pont

mivel se sanyi, se en nem csinaltam kepet rola, eleg kemeny volt, bimal meg csak vigyorogva allitotta h mindenkitol 10et kapott
de aztan atneztem azt az egy-ket rar cuccot, amit bimal kuldott nehanapjan, es az egyikben meglett - tehat o fenykepezett "_"

2 comments:

Anonymous said...

az a hussalata eskuszom ugy nez ki, mintha parizsibol lenne
:/

anna said...

kb abbol volt
csak nem akartam az irni h felvagott felvagott, vagy felcsikozott felvagott, v hasonlot, mert hulyen hangzott volna