2008/11/22

szintbuli 1 a koleszban ==> ujak foznek

volt meg november elejen egy olyan vacsora, h akik ujak ebben a felevben a szinten, azok fozzenek mindekinek vmit, aztan kozben megismerkedunk
amikor ezt megtudtuk, akkor egybol felvetette az egyik srac, h o evett kiskoraban langost es az mekkora kiralysag volt, nem akarunk-e azt csinalni
abban maradtunk, ok, langos lesz

a szinten 25en lakunk, ebbol 11 az uj, szoval nem paraztam
mint kiderult, kellett volna: vegulis osszesen 3an jelentunk meg az ujak kozul, ami eleg kemeny volt

oli bevasarolt, az ok, de az esti talalkozora meg o se jott el, amit amugy o maga hirdetett ki
mivel nala voltak a dolgok, amiket megvett, nem tudtuk inesszel osszegyurni a langos tesztajat
vegul masnap, amikor este volt a vacsora, ebedidoben osszegyurtuk oket, keltek estig

langos
a tesztat 3 kilo lisztbol csinaltuk okostojas receptje alapjan: 3 kg liszt, 3 nagy doboz kefir, 6 tojas, so, 3 eleszto, 6 kiskanal cukor, 7,5 dl langyos tej
a tetejere
- sok sok creme fraiche-t osszekevertunk kis iroval, h folyekonyabb legyen, meg soval
- ines felvagott egy kazal fokhagymat, azt osszetortem a krumplinyomommal, kis vizzel meg kis olajjal
- volt meg reszelt sajt is

a nyujtogatast, szaggatast, sutest egyedul csinaltam, 4 serpenyovel, eleg durva volt
kozben kiment a biztositek, igy atcipeltem a harmadik gazra [marmint villanyos izekre] a serpenyoket, persze csak jo lassan melegedett meg ismet az olaj, aaaa, fogtam a fejem
oli este mar semmit nem csinalt, csak keszsegesen jelenvolt es sorozgetett
ines meg csak allt mozdulatlanul, h segitsen-e vmit, mikozben eleg bamban nezte, h fenysebesseggel rohangaszok a 4 serpenyo kozott es kapkodom ki a piros langosokat es probalom becelozni oket a kb kozepen levo edenybe, kozben tepegetem formazgatom nyujtogatom az ujakat es hajigalom be a regik helyere, es figyelem az asztalt, h amikor onnan mar elfogy, akkor odavihessem az azota mar megsulteket
mondtam, nem kosz, igazan nem tudsz mit segiteni



sikerult egesz durvan megegetni a kezem, meg mindig boven latszik, pedig mar 3 hete volt az egesz
szerencsere az egyik csajnak volt fenistil gele, uh masnaptol mar nem fajt annyira

a reakciok mokasak voltak
- az 2 okostojas szintfonok vagy mi kessel villaval probalta enni, mondtam h azt el is felejthetik, ez csak kezzel palya
- a fokhagyma erejetol mindenki megfutamodott, csak lestek, es kerdeztek, mi megis mennyit eszunk, mondtam h ja, sokat, nyilvan az a joo
- vegig a lekvarrol magyaraztak, a vegen elo is szedtek, meggylekvarral ettek a fiuk
[vegul ravettek engem is, megkostoltam, es tkp nem volt rossz, de aaaaa igazi szentsegtoresnek ereztem, elarultam a hazam..]
- az egesz elferdult csajok meg nutellaval nyomtak, na azt mar nezni is nehez volt
- amugy meg mindenkinek nagyon izlett, kb el is fogyott

aztna jol felbosszantott issam meg mary meg meg vagy 4-5 uj, akik bekocogtak a vacsora kezdese utan joval, h hello + van-e meg
kerdeztem is oket, h hogyhogy nem voltak itt csinalni velunk, miutan ez vmi kotelezo dolog volt, nekem is lett volna jobb dolgom
issam talalkozott egy baratjaval, azert nem jott, mary meg csak vigyorgott ahogy szokott, es nem mondott semmit leginkabb csak h huh ez milyen finom es milyen kedves vagyok h foztem a szintnek vacsorat
hm, nagyon kedves voltam, teeenyleg

utana jatszottunk, a regiek meg en, azert ez meno h hivtak engem is
a jatek siralmasan egyszeru volt persze: egy kis hulye repulo koroz, es a 2 embernek, akinek eloszor uti ki az osszes ermejet, annak innia kell
jo moka volt, csak persze idiota osszekevert hulyesegeket ittunk, igazi nagyon edes hanytatos fejbeszallos nemfinom dolgokat [pl pezsgo + epres vodka, pezsgo + afonyalikor]
meg mar asszem vagy kinottem ebbol, vagy legalabbis most ez igy nem volt annyira palya

3 comments:

Zsuzsa said...

Anna, egy hős vagy! Hiába imádom a lángost, de évente csak egyszer sütök, annyira nem szeretem csinálni. Egy hadseregnek biztos nem sütnék. :)
Meggylekvárral, brrr!

bea said...

szerintem is super hero vagy. ha meg jatek, javasolom a spot gamet. (persze ennek is az ivas a lenyege) egy parafadugonak a veget addig kell egetni, amig olyan kormos nem lesz, hogyha a kezedhez nyomod kis korompottyot hagy. aztan pedig az elso jatekos a kezebe veszi, es azt mondja. hi, my name is Xspot, I have no spot,(ha mar van pottye I have pl 2 spots) how many spot does Yspot got? a x a sajat neve az y valaki mase. ha elrontja a szoveget, nyom az arcara egy pottyot iszik, es ujra nekilendul. ha sikerul tovabbadja annak, akinek a nevet mondta. es igy tovabb. a legviccesebb, hogy idonkent az emberek elfelejtik, hany pottyuk is van, es akkor a tobbiek hazudoznak, emg rohognek. en egyszer ossesen 50 pottyot szivtam be. ugy neztem ki, mint egy neger. :P

anna said...

zsuzsa, hehe, kosz, en is azt ereztem h azert ez nem semmi teljesitmeny tolem

vilaghal, hu de orulok neked
mostanaban semmilyen gasztroblogot nem olvastam, csak a regi ened blogjait ismertem, aztan azok lealltak, azota nem voltal meg nekem
super hero, hu ez most jol jott, kosz
ez a te jatekod sokkal mokasabb lehet mint a repulos, majd felvetem legkozelebb